петак, 13. јул 2012.

Loreal Infallible Eyshadow Endless Chocolate

Dan je neki sav sugav danas, nije ni toplo, ni hladno, a deckic i ja zakazali bazen za danas, u banji Dvorovi. Niesto mi se i ne ide, s obzirom da kad se kupam volim da napolju przi kao blesavo, ali ne mog da odustanem, jos jedan par ide sa nama. I tako sad pijem kaficu, u nadi da ce me neko nazvati i reci da ipak necemo ici. Ali, ima i u odlasku nesto dobro, hocu da kupim zalihe Essence eyebrow pencil u nijansi Blonde i bar jos jednu Essence cetkicu za blend-fantasticna je!!! Nego, za danas sam spremila ovu prelepu Loreal senku, za koju sam dala 600din na snizenju, i zadovoljna sam kupovinom. U pitanju je braon nijansa, sa shimmerom, nije ni topla ni hladna, u zavisnosti od ugla gledanja. Nosim je bez baze kad je u pitanju odlazak do grada na kratko vreme, ili na kafu sa deckom, i traje nekih 4 sata dok se n skupi u pregibu. Sa bazom nema potrebe da pisem koji intenzitet ima i koliko dugo traje na ocima. Jako je pigmentovana, kao presovani pigment je. Dolazi u plasticnom lepom pakovanju, koje ima zastitni poklopac, bas mi je onako damski. Kod mene u parfimeriji sam videla samo 6 nijansi, od kojih mi je lepa samo ova cokoladna i Hourglass beige, koja je belo-krem sedefasta, ali nju necu kupovati, imam takvih mali milion. Ima crna, ljubicasta, roze, plava, dosta su pigmentovane sve, necete pogresiti ako odaberete neku nijansu za sebe :) pa pogledajte slicice :)






direktna svetlost




Jeste dale sansu nekoj Inafaliblle senci, ili planirate?? :)


Sanja <3

3 коментара:

  1. Svi su odusevljeni ovim senkama a ja nikako da testiram neku, plasim se da ima previse shimmera, a to ume da izgleda ruzno?

    ОдговориИзбриши
  2. Pa svetlije nijanse, tipa Hourglass beige imaju vise shimmera, ali po meni nisu preterano shimmeraste, vise su frost sa shimmerom, uglavnom nije napadan shimmer, ispipaj u parfimeriji, mislim da se neces razocarati ako probas :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ova mi se jako dopala od kad sam je prvi put videla! Super post

    ОдговориИзбриши