недеља, 05. август 2012.

Pin Up fotd

Devojke nema nas dugo, radi se, uci se, vrucina je, niti mi se isprobavaju nove stvari, slabo se i sminkam, ali potrudicu se da cesce napisem koje slovo ovde....za naredni period sam planirala iskljucivo makeup look-ove, jer nemam sta da recenziram :D koristim vecinom iste stvari, a kada bude izuzetaka, javljam :) evo jedan pin up look za sad, retko stavljam crveni karmin ali moram priznati da mi se svidja ovde :)






Korisceni proizvodi:
-Revlon Color Stay foundation Sand Beige 180 i Affinitone u nijansi 42 pomesano
-KOst 04 olovka za obrve
-Senke za oci Golden Rose 202(bez) i 210(braon)
-Eyeliner Golden Rose Perfect LAhes(probala sam i onaj u kratkoj tubici, ostavlja glossy finish-no no for me!!)
-Za waterline bela GR olovka
-Trepavice Ardell 105-ljubav
-Ruz GR Perfect shine 224+AVON Red kiss(koji je btw pink-fuksija kad je solo)
-Bronzer-GR senka u nijansi 209-stvarno je fenomenalna, koristim je ja bledolika, a koristim je i na musterijama svih tonova koze, stvar je samo u doziranju i prilagodi se svakom tenu

Toliko od mene, jel vam se dopada ovaj pin up look, jel se sminkate na ovaj nacin nekad? Ja prilicno cesto oci sminikam ovako, ali za usne ipak uzimam neke svedenije boje....pozz lejdiZ :)






Sanja <3

8 коментара:

  1. Prelepo! ^_____^ 5 minuta sam buljila u sliku. Oci su predivne. :}

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne oci i odlicna sminka! Zanima me koje cetkice koristis (i njihove sifre)? :)

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepo si se nasminkala! Oci su ti fatsticne! :)

    ОдговориИзбриши
  4. hvala puno drage devojke!!! Kupila sam set Ecotools cetkica, 5 cetkica ima, bice recenzija, njih koristim od kad sam ih kupila jer su savrsene, imam za ceo kapak, za blend, za uglove, za donji kapak, ma za sve :D
    i hvala opet, ljubim vas :) uskoro krecu novi postovi, pauzirale smo dovoljno :)

    ОдговориИзбриши
  5. Kako si dobro uradila oči. Zavidim, ja sam antitalenat za šminkanje.
    Mislim da sam baš pre neki dan videla te Eco četkice.

    ОдговориИзбриши
  6. Aleksandra hvala puno :) Lena hvala i tebi :) drago mi je da vam se svidja :) Ecotools cetkice su mi odlicne, planiram da kupim jos, neke cu cak iste kupiti, jer su zaista odlicne,bice reci i o njima :)

    ОдговориИзбриши