понедељак, 24. септембар 2012.

Fa nutri skin mleko za telo...


Znam da me nije dugo bilo,obaveze,posao,skola,ispiti,ali potrudicu se da u narednom periodu pisem sto cesce :)
 Da ne duzim dalje o tome,imam svasta nesto da recenziram,ali ono sto me je odusevilo u poslednje vreme je fa mleko za telo. Do sada ih nisam isprobala,nekako sam ih uvek zaobilazila jer sam bila nezadovoljna njihovim dezodoransima,pa sam i mleka odmah osudila da ne valjaju a nisam ni probala. Na nagovor prodavacice u parfimeriji sam ga uzela,i nisam se pokajala. Prvenstveno mi se svidja  sto se mleko brzo upija u kozu,tako da kad zurim mogu odmah da se oblacim a ne da cekam pola sata da upije :) Mleko ima jako blag miris,sto mi se svidja...tekstura mu je tecnija pa mi se desi da iscuri vise nego sto je potrebno,ali dobro,to je delom i moja nepaznja :D Mleko  dolazi u pakovanju od 400ml,a cena mu je nekih 270 dinara,sto je vise nego povoljno.Posle mackanja mlekom koza bude mekana,svilena,sija se,ma odusevljena  sam imam samo reci hvale.... Kao sto pise na mleku hidratacija je 48h,a mozda i duze,jer mi se desi da ne stignem da  se namazem,a koza je i dalje mekana... Sve u svemu,probajte nemate puno da izgubite :)


















A ovo je jedan look koji sam nosila u skorije vreme :) cisto da pokusam malo da se oduzim sto me nije bilo :)







Jelena :*

7 коментара:

  1. Evo koleginice :)
    Bas lepa sminka, imas mnogo lepu boju ociju :)
    Ja bih probala sa vestackim trepavicama za malo efektniji izgled, ili umecima koji su mi se pokazali fenomenalni, ali dok se ne naucis da ih stavis, mozes malo zivaca da potrosis :))
    E super za ovo mleko za telo, probacu, jer sam "prepisala" sa vaseg bloga ono iz Avona sa kakao buterom i stvarno je prelepo!
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam potrosila to iz Avona, mada sad kad razmislim ne bih ga opet kupila, premasno mi je, a u sustini ne hidrira posebno...mada moja koza ima svoje faze :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo da ti odgovorim i ovde. Nakon prelaska doba, uvidela sam da definitivno nije za jesen ni zimu, slab je za one koji imaju suvu kožu... probaću ovaj Fa, valjda će bolje da hidrira. Ovo Avonovo je ipak mnogo bolje za letnje dane :)
      Alekta*

      Избриши
  3. Pa kad me trazite morala sam se brzo prikljuciti :)Nisam neki ljubitelj vestackih trepki,vise volim prirodne :) iako su mi male i jadne,moje su :D Nisam htela senke preterano da blendam,htela sam da budu uocljivije,jer je ovo bila sminka za izlazak :)

    ОдговориИзбриши
  4. Fa nisam jos probala, ali mi deluje sasvim ok...Haha svi su nezadovoljni Fa dezodoransima a meni su omiljeni ... :/
    Super look, volela bih da imam tvoju boju ocijuuuu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su super,bila sam i ja odbojna prema Fa,ali sam odlucila da probam i nisam se pokajala :)Hvala ti,a pa ne znam,nabaci neka sociva u takvoj boji :) sad se mogu naci i bez dioptrije :)

      Избриши