петак, 28. септембар 2012.

Garnijer ultra doux..

Inace nisam neko ko voli na blogovima da cita o samponima,kupkama,lakovima,itd...Ali posto mnoge devojke muce muku sa suvom kosom,sa bojama koje  se ispiraju,ovaj  sampon je moju kosu lepo obradovao.
Da ne duzim dalje,sampon propada garnijerovoj liniji ultra doux,i ovaj sampon je namenjen farbanoj kosi. Na ambalazi pise da sadrzi prirodne ekstrakte ulja argana i brusnice. Kao sto vecina vec zna arganovo ulje je veoma hranljivo,i koristi se u mnogim preparatima. Oprala sam kosu sa njim vec par puta i mogu da kazem da primetim razliku,sto kod ostalih sampona bude  samo trenutni ucinak,kod ovog mi se cini da ju ipak neguje. Uzela sam i sampon i balzam,da pokusam istu liniju koristiti da vidim dali ce jednom bar biti vajde :D Primetila sam  takodje da mi se boja manje  ispira,i da kosa ima sjaj. Na dodir je mekana,svilena klizi kroz prste. Razmisljam da probam jos koji sampon iz ove kolekcije  da vidim kakvi su ostali,pored ovog,iz ove kolekcije koristila sam jos sampon sa aloe verom,i bio mi je takodje dobar. 




Jel ste imali prilike isprobati neke  Garnijerove proizvode  za kosu,podelite sa nama svoja iskustva,jer svi vecito  vodimo borbu  sa suvom,i ostecenom kosom.

Jelena :*

4 коментара:

  1. Koristim upravo taj sampon trenutno i bas je ok :) samo ne kupuj onaj za suvu kosu (avokado + nesto) jer uzaaasno umasti kosu

    ОдговориИзбриши
  2. E dobro je da si mi rekla,da ne bacam pare bzvz :)

    ОдговориИзбриши
  3. Trenutno koristim ultra doux sa glinom bez silikona, eto samo da mi se kosa ne bi opterecivala dodatno i da je lepo ocisti i fin je sampon, nista posebno al sluzi svrsi, a ranije sam koristila balzam njihov sa jajetom i bio je sasvim dobar za suvu kosu, al nekako vise ne koristim njihove proizvode, ne rade nista posebno za moju kosu, a i lagano se okrecem prirodnoj kozmetici bez silikona, da pokusam i to ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam sve i svasta isprobala,pa sam odustala od kupovine proizvoda za kosu. Prala sam samponom koji dohvatim,i stavljala samo pakovanje,da mi omeksa kosu posto je farbana. Ovaj sampon sam kupila slucajno,i zadovoljna sam :)

    ОдговориИзбриши