среда, 19. септембар 2012.

KISE JESENJE O O O O :)

Kad je napisan poslednji post, bilo je sunce, 35+ stepeni napolju, a sad dok ovo kucam, napolju pljusti kisa!!! Nije nas bilo dugo, gomila obaveza, diplomski, posao itd, ali polako se vracamo u sedlo. Inspirisana jesenjim motivima, liscem, zutom travom, nastao je ovaj look. Osecam da mi krece period velikog nerviranja sto se tice slikanja makeupa, jer po oblacnom vremenu ne mogu nikako da izvucem dobru fotografiju, ne bude to to. Idem po dvoristu i u raznim pozama i uglovima slikam, komsije se cudno zgledaju, ne razumeju oni to :) Nego, da manje pricam a vise radim, proizvodi koje sam koristila su:
-Manhattan powder matt 82 sand pomesan sa trunkom Affinitone 42
-Artdeco camouflage cream 03
-FlorMar rumenilo 91
-Essence set za obrve(naredni post ce biti o tome kako najbolje iskoristiti ovaj set!)
-Paleta 120 boja( narandzasta, zlatna i crna senka)
-Maxfactor olovka za oci Natural Glaze
-Karmin FlorMar L16
-Golden Rose silky touch puder 06
-Ardell trepke 120demi presecene na 2/3 :)
-Malo GR crvene 3D maskare na moje trepke, pre vestackih












Da li vam se svidja makeuo u ovim nijansama? Nikad se nisam mogla zamisliti da nosim narandzastu senku, ali toliko mi je boja ociju dosla do izrazaja, da planiram opasno da uvedem oranz u svakodnevnu sminku, samo neku blazu varijantu :) Bice jos look-opva inspirisanih jeseni, budite u toku, pisacu obecavam! :)


Sanja <3


5 коментара:

  1. Izgleda super, odlicno si nasminkana kao i uvek, mislim da ne bi mogao svako tu narandzastu tako da iznese, bas mi se svidja :)

    P.S. mogao bi post o tome kako sredjujes obrve! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno, narandzasta je zajebana boja, mada se meni sve vise i vise svidja! Mislim da devojka svetlog tena i plavih-zelenih ociju najbolje stoji :) evo upravo kuckam post o obrvama :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ti si sve lepsa i lepsa :)
    Prelepa sminka, ali nekako ti upotpunjujes ovaj izgled, odlicno ti stoji :)
    Ja NAJVISE volim te fall inspired make-up tutorijale. Imam par omiljenih videa na YT koje gledam bukvalno svake godine :)))
    Nema ti dugo drugarice blogerke saputnice, neka i ona baci neki post, pratim vas, super ste mi skroz i puno uspeha na poslovnim i studentskim planovima :)
    Pozdrav, Alekta*

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoooo Alekta, crvenim see :D :D :D Hvala puno, odmah se lepse osecam kad procitam ovako nesto :) Uff, pogledaj video Tanye Burr vezano za jesen, ja ga gledam svaki dan, iako se necu nikad tako nasminkati jer mi ne stoji nikako, ali to je toliko divno, obozavam zagasite boje :)Planovi se odvijaju po planu :) Uskoro cete imati diplomiranu blogerku Sanju :)) Nadam se da ce i Jelena uskoro poceti da pise, do tada cu ja biti zaduzena za blog :) Pozdrav :* :* :*

    ОдговориИзбриши
  5. Jao pa ovo je prelepo!!! Narandzasta nijansa je bas leepo istakla tvoje oci! Moram i ja da probam nesto slicno uskoro!

    ОдговориИзбриши