уторак, 25. септембар 2012.

VIDEO: ISCRTAVANJE OBRVA

Jao htela sam ovo sutra da objavim, ali bila sam nestrpljiva, ovo je moj prvi video :) Mislim da je bolje objasnjeno na ovaj nacin kako sredjujem obrve, ako vam se svidja kazite, ako se ne svidja opet kazite, predlozite nesto, savet, neki makeup koji biste zeleli da vidite, i bice uradjeno. :)
Ovo je bila mala proba kako cu se snaci u govoru pred kamerom, nadam se da me necete mnogo kritikovati, ipak je prvi put :)
Na taj famozni video snimak vas vodi   <3Ovaj link<3
Budite nezne s kritikama :) Ljubim vas

Sanja <3

10 коментара:

  1. Svaki pocetak je tezak i za pocetak je super :-)
    Lijep luk obrva imas,samo steta sto si ih prekinula cupanjem,ja sam svoje jednom precupala,izgledala sam kao vjecno nesto iznenadjena i zapanjila se koliku su me takve obrve postarale :-)Sad se trudim da su mi sto prirodnije,eventualno ih malo popunim tamno sivom sjenkom.Jesi razmisljala mozda o trajnoj sminki obrva,da ne moras razmisljati o tom icrtavanju ?

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Snow :) :* Pa razmisljala sam, i raspitivala se, ali niciji rad mi se nije dopao, bojim se da bih izgledalo napadno, da bi se bas videlo...jos cu o tome razmisliti, do tada crtkam :) uf i ja sam svoje precupala, i to slucajno, jer dok cupam obrve gledam Vampirske Dnevnike ili neki film, i onda povucem vise nego sto treba ...:)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se video dopada, vidi se da si opustena a kad budes radila jos neki ici ce sve lakse, samo u buduce mozes recimo da obratis paznju na mikrofon jer se ne cuje bas najbolje, barem meni a pojacala sam sve do daske :)
    Bilo bi super da pocnes da radis video sa make up look-ovima, to nam bas fali na srpskom jeziku a mislim da bi ti super islo. I ja koristim ove ecotools cetkice i ova kosa mi je odlicna za obrve a senku koristim GR 210, ona je bas lepa mat mada je mozda za dan meni za nijansicu tamnija, al naci cu valjda neku GR svetliju ;) I tako... keep up with good work :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Leno :) Nije samo kod tebe, slabo se cujem, usitnila sam da ne budem preglasna, jer sam inace malo grlatija gospoja :D Bice make-up snimaka, vec je jedan u pripremi :) Hm od GR tesko da ces naci svetliju...ja 209 koristim za kontur, ona je svetlija recimo od 210, ali sve zavisi kakva ti je kosa i ten, mozda ti bude ok, pogledaj tu sencicu :)

      Избриши
  4. e , meni su bukvalno obrve uvek najveci problem da sredim! Jako se mucim svako jutro da izggledaju kako treba ;(
    Kod tebe mi to tako jednostavno deluje

    ОдговориИзбриши
  5. Super je video za početak i samo nastavi :) ! Ni ja se još nisam odlučila na snimanje, ali možda budem uskoro :) . Sviđaju mi se obrve ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Jao ja sam se sad primila, sad bih sve da snimam :) Mnogo mi znace ovi lepi komentari..:) :*

      Избриши
  6. Jaooo kako si slatka :)))) (inace nisam ljubitelj tih kuco-mico-cico-slatka komplimenata, ali stvarno si slatka :)))
    Svidja mi se sto si spontana i prirodna :)
    Slazem se i ja za mikrofon, moze da bude malo jaci ton :)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala cico :D :D :D hvalaaaaa Alekto :)) Bice ubuduce bolji ton, onecavam :)

    ОдговориИзбриши