понедељак, 01. октобар 2012.

DON JUAN PUDERI U PRAHU

Don Juan je domaca srpska kozmetika, imaju i preparativu i dekorativu, mozete pogledati izbor na donjuancosmetics.com. U mom gradu se nekada masovno prodavala ova marka, a sad se ponegde moze naci karmin, ili eventualno rumenilo koje sam ja nedavno pronasla, ali rok mu istekao pre dve godine...:)
I slucajno naletim u jednoj parfimeriji na njihove pudere u prahu, a kako sam citala da su ok, odlucim da kupim jer kostaju nesto miniminiminimalno, oko 130din....Ne svidja mi se sto nigde nema sastava, i sto nema testera,,ja sam svoje izabrala pacajuci pasulj, gatanjem u gace, i pogadjanjem boje ispod belog poklopca...htela sam da otvorim da pogledam boju, ali mi prodavacice redovno vise za vratom, ne znam zasto sam tako sumnjiva :D :D :D Isprobala sam ih, nista losiji nisu on npr  Rimmel Stay Matte kamenog pudera, u smislu matiranja. DJ bolje mirise, lepse izgleda na licu. Ima ga doslovno gomila, koja prsti na sve strane kad otvorite kutijicu...Sad vidim da nemam nijednu sliku sa celim pakovanjem, ali dodacu sutra kad uslikam...i probacu da uslikam trenutak kad se prah pudera vijori kao kakva madjija :D malo me to plasi, bojim se da cu udahnuti taj talk, ne znam da li moze biti stetno,,,to je ujedno i jeduna mana koju sam nasla ovom puderu. NIjanse su dosta cudne, nanjusila sam neke koje izgledaju roze, kao rumenilo..:) 
 Ja imam 002 koja je psolutni favorit za devojke svetlog tena koje tesko nalaze nijansu kamenog-pudera u prahu.  I imam 003 koji je bas lep, prirodna pomalo zuckasta nijansa, ali lepo seda na kozu, stapa se, on mi je skoro isti kao GR silky touch 6-7, neka izmedju nijansa...:)pogledajte slike :)










ovde ostavljam da sami prosudite kojim se prasi Kasper :)


Sanja <3

3 коментара:

  1. Zdravo, ja sam Kasper :))
    Imam jedinicu i traje mi vec milion godina (koristim ga samo na obrazima).
    Nekad su imali i divne lakove..sad nigde ne mogu da ih nadjem..

    ОдговориИзбриши
  2. imas lakove u prolazu kod teraizija, preko puta rode

    ОдговориИзбриши
  3. Cao drago mi je, i ja sam :) samo sto se i dallje lozim da mi nije spala morska boja, pa se prasim ovim malko tamnijim...:) lakove nisam nikad ni videla, pravo je cudo da u mom gradu ima bilo cega..

    ОдговориИзбриши