недеља, 21. октобар 2012.

PROIZVODI KOJE KORISTIM OVIH DANA

Trudim se da smanjim broj proizvoda koje koristim za lice, jer lice voli malo da bukne od gomile razlicitih stvari koje trpam na sebe(beside makeup). Pocetak ove jeseni obelezili su proizvodi sa slika ispod, pored slika je popis proizvoda :) ako zelite detaljniju recenziju nekog od njih pisite u komentarima :)
.



1. Cera di Cupra Bianca krema za masnu i norm.kozu
2.Balea urea okoloocna krema
3. Eveline Hydra expert 25+ day cream
4. Loreal triplce active za mesovitu kozu
5. Eucerin micelarni losion
6. Lilly krema za problematicnu kozu, koja se sakrila iza, ali na slici ispod se vidi :)


1. Cliven losion za telo, u verziji za suvu kozu
2. mamma&baby penusava kupka, bez sulfata(Obozavam je, nema jak miris i blaga je)
3. Johnson gel za tusiranje sa breskvom(miriseeeee jako jako jako lepo)










To su neki moji recimo favoriti u zadnje vreme, ako imate neko pitanje, sugestiju, samo izvol'te :)

Sanja xo

12 коментара:

  1. Kakav ti je ovaj Cliven? Da li da uzimam njega ili onaj Fa sto si predlozila? Koza mi je katastrofa suva :/
    Help, Alekta :))

    ОдговориИзбриши
  2. Lilijeva krema za problematicnu kozu?! :)

    ОдговориИзбриши
  3. e super, onda cu recenzirati celu face-preparativu :) hmm, Alekta, ne znam za Fa, to je Jelena pisala, ali ako ti je koza trenutno jako suva, mozes probati ovaj Cliven, mada bih za ekstremnu suvocu koze ipak preporucila Balea losion sa ureom....mada, kazem, skroz je super ovaj Cliven, ali meni je koza trenutno klasicno suva, jos se ne peruta i ne svrbi, ta sezona ce tek pocetI :D

    ОдговориИзбриши
  4. Volim J&J kupke, naročito onu za bebe, u ljubičastom pakovanju, idealna je za tuširanje pre spavanja. Imala sam i ovu roze, super je.
    Balea kremu za oko očiju imam, samo je moje pakovanje plavo i čini mi se da nije sa ureom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ovo prva J&J kupka, i volim je zato jer ne isusuje, a mirise savrseno, bas se zadrzava miris nakon tusiranja :) jedva cekam leto pa da je opet kupim :)) ne znam, ima tih Baleinih okoloocnih vise vrsta, ja sad nesto pikiram onu Beauty effect, imam takaf i fluid, pa kao da upotpunim....

      Избриши
  5. Cliven losion za telo sam jedno vreme koristila bez prestanka, bio mi je ekstra! Ne znam kako sam zaboravila na njega! Super post i blog! Pratim tee :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ga sad malo zapostavila, ponovo sam se nalozila na Becolino, pa kombinujem :)

      Избриши
  6. Koristim eucerin micelarnu i zadovoljna sam ;0
    Koristim i lily kremu ali ne za problematicnu kozu nego za intezivnu hidrataciju i njom sam prezadovoljna, taman za hladno vreme.
    Takodje bi dobro dosla recenzija za balea okoloocnu ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam pred kraj s micelarnom, i htela sam da je kupim opet, ali sam nasla nesto bolje za skidanje ostataka sminke, a to je Becolino mleko za bebe :) malo pljusnem na telo malo na facu :D ozbiljno sad, vrlo je blago, stavim kap na tufer(uzimam neke velike u Rodi, njihova robna marka) i skinem sve oko ociju, ni trunka ne ostane,i to ne trljam uopste, samo blago predjem :) plus lepo neguje i kozu tela :)

      Избриши