недеља, 14. октобар 2012.

SVO MOJI NUDE KARMINI


Iako je pocela jesen, i tamniji karmini su hit, ja ne mogu da nosim nista tamno jer smatram da mi ne stoji lepo, ne osecam se prijatno noseci neki taman karmin. Stoga se moja lip-routine ne menja, i ja i dalje koristim nudace. Post sa mnogo slika, naoruzajte se strpljenjem i nekim dobrim balzamom za usne, jer slede neki vrlo isusujuci karmini :).








Don Juan 14, Don Juan 15, Don Juan 55, Don Juan 56.
Lepih boja, pigmentovani ali nazalost do besvesti isusuju! Vazelin u tankom sloju ispod karmina moze da pomogne!



 Isabelle Dupont L202, Rimmel Kate 041, Golden Rose 99, Golden Rose 98. Ok ruzevi za tu cenu, malo isusuju, ali svakako kremastiji i hidrantniji od DJ!



 Golden Rose 104, Golden Rose 207, Golden Rose 205, Catrice be natural 010

Moj favorit je svakako Catrice karmin, steta sto ne mogu da ga kupim u Srbiji, pa se redovno opremim kad idem negde preko. Ali tu su i GR ruzevi, povoljni a ok kvaliteta. Koji nude ruz mozete da predlozite, da moze da se kupi ovde, a da je ok???


SANJA

16 коментара:

  1. Nude karmini tako dobro stoje uz pojedine look-ove (i na pojedinim djevojkama), ali ja sam sebi katastrofa s tim. Ne znam da li je stvar navike, ali sam bez jako nasminkanih usana isto nista, kao gola! :) Super ti je kolekcija!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Hvala :) Sad sam prelistala par strana tvog bloga, jaooo kad sam ti videla liceee, zaljubila sam se :D salim se, ali stvarno si prelepa, i steta je usne ne istaknes nekim jakim karminom, kao stvorene su za to :)

      Избриши
  2. meni su ove svoje sve iste, uopste ne vidim potrebu za ovolikim brojem skoro identicnih karmina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slicne, jer da su iste potpuno, ne bih provela sat vremena slikajuci usne sa svakim od njih...:) mada se slazem da mi nisu sve potrebne, ali ne zalim, trosim ih sve polako :)

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Eh, jedan nude, pa drugi pa treći, potpuno te razumem :)
    Fali ti Essence In the nude :D
    Imaš tako senzualne usne <3
    Nemoj nikad da ih diraš, u smislu da ih dorađujes, a kreči preko njih sta god 'oćes :)))
    DJ 15ica je inače moj prvi pravi Nude karmin, i moram da ti kažem da meni zaista ne isušuje usne preterano. Obožavam ga <3
    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  5. Opaaa Alekta, hvala :))) Nisam nikad smatrala svoje usne senzualnim, sad cu da se uobrazim :D hmm, taj Essence, jel to onaj u bez pakovanju? Ako jeste, citala sam da je vise kao obojeni balzam, nije jako pigmentovan?? Jeste, 15 je divnoca jedna, mada meni stoji samo preko leta, a preko zime izgledam veoma scary, pojede mi facu, budem bez usana :)) mada ja malkice i volim to :)

    ОдговориИзбриши
  6. Pa moraš malo i ti da se "izbRezobraziš" :D
    Jeste, to je taj u bež pakovanju i više je kao balzam, ali može da bude dobra podloga svim nudaćima između ostalog. Meni je dobar i kada ga samog koristim :)
    U svakom slučaju, lep je primerak za kolekciju ;)
    Meni je 15ica ipak nekako za jesen najbolja :)))

    ОдговориИзбриши
  7. ps. probaj i GR Perfect Shine 219 divan je :)

    ОдговориИзбриши
  8. e bas cu da pogledam, hvala :) cula sam da je i 201 lep, roze nude :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam skoro kupila SEPHORA ruz za usne u toj nekoj NUDE nijansi,bio je na nekom snizenju, oko 500 dinara... Pozajmila sam ga sestri za neki koncert pa trenutno nije kod mene, ali ako zelis mogu da saznam koji je... :)
    Mnogo je lep, intenzivan i kremast...

    ОдговориИзбриши
  10. Baš su prekrasne nijanse!! I ja obožavam nude ruževe i ako imaš mogućnost negdje uzeti, probaj od Make Up Designory (MUD) nijansu Sandy Beach, prekrasna je i nimalo ne isušuje, moj favorit.

    ОдговориИзбриши
  11. HMMM nemam gde uzeti ni Sephorin a ni MUD..:(((( ali hvala devojke :) :***...sad imam novu opsesiju-svetlo roze karmine :)))

    ОдговориИзбриши
  12. Super ti je blog i zanimljivi postovi. Obožavam gledati kako drugima stoje ruževi pa se lakše opredjelim da kupim sličan. :-)

    P.S. Pratim te
    http://budinjegovana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман12. мај 2014. 03:34

    Bas lep post! samo mi je zao jer ne objavljujete vise nista,a lepo ste i opisivale proizvode i lepe slike stavljale.

    ОдговориИзбриши