недеља, 25. новембар 2012.

NEKA NOVA OMILJENA SMINKICA

Drugari ovo ruzno vreme je bas nezgodno za slikanje proizvoda, nemam adekvatno osvetljenje u kuci, a i najlepse su mi slike na prirodnom svetlu. S tim sto sada imam samo prirodnu maglu i polutamu, i slike mi nisu onakve kako volim :(
Ali ipak, uhvatila sam aparat i poslikala neke nove-stare stvarcice iz moje makeup torbice, nesto sto koristim na dnevnoj bazi. Rutina mi se promenila prilicno, sad sam u totalno drugom fazonu, pocev od lica, preko ociju i na kraju usana. Pa krenimo od lica :)
1. Zaboravljeni Rimmel 25h tecni puder u nijansi 200, iznenadjujuce dobar, ne znam sto sam ga zapostavila
2. Essence Sun Club bronzer za plavuse, ista pesma kao i sa Rimmelom, kupila ga, stajao mi, i nedavno ga ponovo otkrila :) Koristim ga za all over face pufnastom cetkom, samo da ne budem previse bleda.
3. FlorMar rumenilo u nijansi ???, puderasta divna nijansa, kao kad se prirodno blago zarumenim, stavljam ga samo na vrhove jagodica.
4. Maybelline Color Tatoo Timelles black, On to the bronze, Infinite white-recenzija uskoro
5. Ruzevi za usne Golden Rose 54 i Avon Pout cream-recenzija uskoro :)
6. Golden Rose maskara 3D
7. Olovka za ocu Maxfactor Natural glaze
8. FlorMar eyeliner
9. Avon olovka za obrve nijansa Blonde
10. Loreal Infallible senka nijansa Endless Chocolate
11. Sjaj za usne Avon sparkle




Nadolazece recenzije:
-Maybelline color tatoo
- Novi ruzevi za usne
-Olovke za oci
-Kameni i puderi u prahu the best of
Bacite pogled i na nasu Facebook stranicu :) https://www.facebook.com/BeautifulLifeOfTheGirlsNextDoor?ref=hl
Citamo se girls :)

4 коментара:

  1. Super stvacice! :) Obozavam Loreal Infallible senke!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam samo ovu jednu, ali me lagano izdaje, pre sam je bez baze nosila i nije bledela i skupljala se u pregibu, a sada je tuga-bez prajmera....hit su mi MNY color tatoo :)

      Избриши
  2. Hocemo da vidimo sta si to sve promenila od proizvoda, u kom pravcu sada "vozas" boje :D tj. neki novi post FOTD :))
    Ako bi u olovkama za oci mogla da dodas swatch ove olovke za obrve Avonove to bi bilo fenomenalno :))
    Super post, obozavam ovakve <3

    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  3. Znam, i ja se strasno obradujem favoritima :D
    Taman sam i htela da uradim FOTD, i ubacicu jedan swatchic samo for you :)

    ОдговориИзбриши