недеља, 04. новембар 2012.

Svi moji Golden Rose karmini...

Vec smo objavljivale postove o Golden  Rose karminima. Mogli ste zakljuciti da smo dosta zadovoljne uopste GR kozmetikom. Ovo su karmini koje trenutno imam,ali sigurno se necu zaustaviti samo na ovim. Imaju jako velik izbor boja,tako da svako za sebe moze nesto da pronadje.  Dobro su pigmentovani,kremaste teksture,malo isusuju usne,ali labelo resava taj problem. Jedan plus im je svakako svima prihvatljiva cena. 



slikano na suncu

slikano u seni

GR lipstick  120

GR lipstick 65

GR lipstick 53

GR lipstick 114

GR ultra rich color 08

GR ultra rich color 42

GR lipstick 51
Kako ste zadovolji GR karminima?

Uskoro i moji favoriti u zadnje vreme :)

JELENA <3 posetite i nasu stranicu na facebook-u http://www.facebook.com/BeautifulLifeOfTheGirlsNextDoor?fref=ts

5 коментара:

  1. Odlicna recenzija! Mnogo mi se svidjaju ovi swatcheviii :) sad moram da kupim ovu nijansu 120 a i 51 ... Izgledaju prelepo :)

    ОдговориИзбриши
  2. treba mi preporuka za crveni ruz sa hladnim podtonom ali da je iz kolekcije perfect shine ili ultra rich jer su mi ovi u crnom pakovanu previse suvi treba mi neki hidrantniji?

    ОдговориИзбриши
  3. šta reći i ja sam zadovoljna ,lepe su im boje ,koristim ih već 10 godina i dalje ću .

    ОдговориИзбриши
  4. Imaju zaista velik izbor boja,kod nas mozda i najveci. Jeste da su malo suvlji,ali svakodnevna nega usana kao sto sam rekla,i reseno :)

    ОдговориИзбриши